Projecte

Rosa Clará

Optimització de la gestió de comandes i presentació de productes per a comercials.

Empresa Rosa Clará

Rosa Clará és una firma líder en moda nupcial, reconeguda per la seva elegància, dissenys innovadors i atenció als detalls.

Fundada el 1995 a Barcelona, ha col·laborat amb grans noms de la alta costura com Christian Lacroix i Karl Lagerfeld, posicionant-se al mercat internacional pel seu estil distintiu.

La marca, que busca donar resposta a núvies modernes i exigents, compta amb presència en més de 80 països i 4.000 punts de venda, que inclouen botigues pròpies, franquícies i espais en boutiques multimarca.

Empresa Rosa Clará

Rosa Clará és una firma líder en moda nupcial, reconeguda per la seva elegància, dissenys innovadors i atenció als detalls.

Fundada el 1995 a Barcelona, ha col·laborat amb grans noms de la alta costura com Christian Lacroix i Karl Lagerfeld, posicionant-se al mercat internacional pel seu estil distintiu.

La marca, que busca donar resposta a núvies modernes i exigents, compta amb presència en més de 80 països i 4.000 punts de venda, que inclouen botigues pròpies, franquícies i espais en boutiques multimarca.

Rosa Clará

Consultoría

Desarrollo

Implantación

Mantenimiento y Soporte

Rosa Clará
  • Consultoria

  • Desenvolupament

  • Implantació

  • Manteniment i Suport

Cas Rosa Clará

L’empresa buscava facilitar als seus comercials la gestió de comandes, optimitzant la seva feina durant les visites i millorant l’accés al catàleg de productes. A més, volien millorar la presentació de productes i l’experiència d’usuari per als clients en convencions i esdeveniments.

Quan ens van contactar, ja disposaven d’una aplicació per a aquest propòsit, però no acabava de cobrir bé totes les seves necessitats.

L’objectiu principal de la millora era incrementar les vendes, oferint a comercials i clients noves eines millorades que facilités el procés de compra i la presa de decisions.

Repte

La solució existent tenia problemes tècnics i no complia amb les necessitats actuals de l’empresa. Els comercials s’enfrontaven a dificultats per mostrar el catàleg de productes i gestionar les comandes durant les seves visites a botigues i esdeveniments. A més, la integració amb la base de dades interna era complexa a causa del gran volum d’informació que havia de gestionar-se.

Solució

Es van desenvolupar dues aplicacions:

  • Aplicació per a comercials: Permet als comercials accedir a informació detallada dels productes, facilitant la presentació i venda durant les visites o reunions i la consulta durant les trucades de prospecció. L’aplicació inclou funcions per gestionar catàlegs, aplicar filtres i mostrar la informació de manera organitzada, adaptant-se a diferents contextos de venda.
  • Aplicació per a esdeveniments: Dissenyada per a clients que assisteixen a convencions o esdeveniments, permet buscar, visualitzar i filtrar productes, a més d’escanejar codis QR per obtenir informació detallada i realitzar comandes directament des de l’aplicació.

Ambdues solucions s’integren amb la base de dades de Rosa Clará per assegurar la disponibilitat de la informació.

Resultat

Les aplicacions han millorat l’eficiència dels comercials, donant-los accés a la informació necessària per atendre els clients durant les seves visites. També han facilitat la creació de comandes en convencions i esdeveniments, permetent als clients comprar productes directament. Això ha contribuït a optimitzar l’experiència de vendes i a una millor gestió de les comandes.

Proyectos de Referencia