Amb més de 50 anys d’experiència, Montibello és una de les empreses més importants dedicades a la fabricació i distribució de productes cosmètics professionals a Espanya i Portugal.
Montibello té una cura especial pel seu factor humà. Amb més de 300 treballadors, el seu director afirma que els coneix a tots i cadascun d’ells. Amb aquesta voluntat de protegir i cuidar els seus equips, cada dia es treballa per satisfer les necessitats dels empleats.
I precisament a partir de les necessitats dels més de 100 comercials, repartits per Espanya i Portugal, Montibello va arribar a App2U.


Cas Montibello

Repte
Montibello tenia la necessitat de poder distribuir els catàlegs, ofertes i tarifes de manera ràpida i fàcil amb el seu equip comercial.
En aquell moment, Montibello va trobar Dropbox, una bona eina que li permetia compartir arxius. No obstant això, Montibello tenia altres necessitats que Dropbox no podia cobrir.
1. Evitar pèrdues i duplicació de contingut: tots els comercials podien afegir, modificar i eliminar els arxius.

Solució
Després de reunir-nos per analitzar totes les seves necessitats en profunditat, vam veure que l’app urCollection, app per a comercials, cobrava perfectament totes les seves expectatives.
1. urCollection és una solució jeràrquica, només els administradors tenen accés al panell de control des d’on es gestiona tota la documentació, podent afegir, eliminar i modificar documents.
2. urCollection està preparada per crear grups d’usuaris, i així diferenciar quins arxius es distribueixen a cada un dels grups. Per què necessita Montibello els grups? Perquè té equips comercials que parlen diferents idiomes i vol que cada un tingui els arxius corresponents en el seu idioma, en comptes de tenir-los tots barrejats.
3. Les estadístiques de urCollection analitzen i permeten conèixer quins continguts s’utilitzen més, quins menys i on s’han utilitzat aquests documents.
La implantació va ser molt ràpida i senzilla, en un parell de dies ja estava disponible als dispositius dels comercials. A més, Montibello va sol·licitar formació per a alguns dels seus treballadors per poder aprofitar tot el potencial de l’app, i en un parell de setmanes tots els comercials ja utilitzaven l’eina al màxim.
La dispersió dels documents, la pèrdua de continguts o la disparitat en el discurs de vendes són problemes que es resolen amb urCollection. Per això, s’ha convertit en l’aplicació mòbil que cada vegada més equips comercials utilitzen per controlar els seus documents de venda.

Resultat