Tens un iPad i encara no el fas servir per treballar?
Actualment, hi ha milers d’apps d’iPad per treballar que ja estan oferint prestacions revolucionàries i transformen la forma de treballar dels empleats. L’objectiu d’aquesta llista és ajudar-te a descobrir les apps d’iPad per treballar que poden ajudar a que la teva empresa augmenti la productivitat mitjançant la mobilitat dels processos i entre de ple en la transformació digital que tant necessitem tots els professionals
Et pot interessar: CAS D’ÈXIT d’una app desenvolupada per treballar amb una tauleta.
Descobrint les 12 millors apps d’Ipad per treballar
No et enganyarem: anàvem a fer un top 10, però la veritat és que se’ns quedaven fora de la llista un parell d’aplicacions d’iPad molt útils per a treballar, gairebé podríem dir que imprescindibles, així que hem optat per ampliar una miqueta la llista
Apps d’iPad per treballar: gestió de notes
Things és un administrador de tasques útil i fàcil d’utilitzar. És el company perfecte per al que vols aconseguir a la feina, ofereix un gran equilibri entre la facilitat d’ús i característiques de gran abast. Compta amb un agradable sistema de notificacions i sincronització entre dispositius. L’aplicació és de pagament.
Goodnotes optimitzada per a l’Apple Pencil. Permet escriure, subratllar, dibuixar i crear planificadors personalitzats. Ofereix característiques avançades com correcció ortogràfica i autocompletar paraules, i està disponible en iOS, Android, Windows i Web. GoodNotes té una versió gratuïta amb limitacions i una versió de pagament que desbloqueja totes les funcionalitats. La versió 6 ofereix descomptes en la subscripció del primer any.
Evernote la plataforma més gran i popular per treballar on prendre anotacions, compartir-les i portar el teu propi registre extens de contingut. S’adapta a qualsevol dispositiu i té compatibilitat amb moltíssimes altres aplicacions, a més d’un merescut reconeixement per part d’experts en la matèria. Una app d’iPad per treballar i gestionar totes aquestes notes que vas prenent durant els teus desplaçaments i reunions.
Trello ofereix molt més que la simple gestió de tasques, està creada per a equips de treball, tot i que també per a una sola persona. Trello ofereix treball en equip, assignació de tasques, compartir arxius, enllaços, imatges, dades importants i notificacions al mail quan algú canviï alguna cosa del teu panell de treball.
Apps d’Ipad per treballar: per a professionals
Microsoft 365 (Office) és una aplicació integral per a iPad que ofereix accés a les eines essencials de productivitat de Microsoft, com Word, Excel, PowerPoint i OneNote. També inclou emmagatzematge al núvol amb OneDrive, facilitant l’accés a arxius des de qualsevol lloc.
uSell és una app que permet als comercials dur a terme el procés de venda d’una manera ràpida, fàcil i eficaç. uSell permet mostrar tots els productes, gestionar comandes i controlar els clients. L’app ajuda a les empreses a vendre més, millorant la seva productivitat i optimitzant els processos. És la solució més innovadora i potent per a les forces comercials.
ChatGPT. L’app d’OpenAI permet interactuar amb el model de llenguatge avançat directament des de la teva tauleta. Ofereix funcions com el mode de veu i la sincronització de l’historial. És gratuïta i molt ben valorada per la seva funcionalitat i utilitat.
1Password és un gestor de contrasenyes que emmagatzema i organitza de forma segura les teves dades sensibles. Ofereix una prova gratuïta de 30 dies, sincronització entre dispositius, generació de contrasenyes fortes i suport per a l’autenticació de dos factors. Funciona tant a nivell individual com per a equips, assegurant protecció amb xifratge de punta a punta.
Apps d’iPad per treballar: gestió de documents i arxius
Documents – Gestor de Archivos és una aplicació multifuncional per a iPhone i iPad que permet gestionar, transferir i editar arxius, així com reproduir àudio i vídeo. Ofereix funcions com llegir i anotar PDFs, connectar serveis en el núvol (iCloud, Dropbox, Google Drive), descarregar arxius d’internet i protegir dades amb contrasenya i VPN. També té una nova funció de transcripció d’àudio i vídeo a text. L’aplicació és gratuïta amb opcions de compra dins de l’app per a funcions addicionals.
Dropbox és la plataforma més gran i popular per guardar arxius en el núvol, i compartir-los amb qui volem, o senzillament sincronitzar entre dispositius d’una manera fàcil i ràpida. Des de fotografies i documents de text o PDF, a pràcticament qualsevol cosa. Una manera de simplificar els fluxos d’informació i tenir sempre disponible tota la documentació necessària.
urCollection és una app molt recent semblant a Dropbox, que emmagatzema arxius i els comparteix amb qui es desitgi. La seva diferenciació és que aquesta app està enfocada a empreses que vulguin controlar la seguretat dels seus arxius. urCollection permet distribuir els documents podent triar què poden fer els treballadors amb aquests continguts: només obrir-los, enviar-los per correu, compartir-los, imprimir-los, etc. Aquesta assignació de rols fa molt útil aquesta app d’iPad per treballar amb equips formats per diferents professionals.
Google Drive És una aplicació que permet emmagatzemar i accedir als teus arxius de forma segura des de qualsevol dispositiu. Ofereix 15 GB d’emmagatzematge gratuït compartit entre Google Drive, Gmail i Google Fotos. Permet la sincronització entre dispositius i compartir arxius amb altres usuaris, definint permisos específics. Pots actualitzar a plans premium si necessites més espai.
Amb aquestes apps podràs treure més profit del teu iPad, com l’eina mòbil perfecta per a treballar portant la teva empresa a la mobilitat dels processos i, conseqüentment, a augmentar les vendes. Cap ordinador portàtil o tablet poden oferir més mobilitat, agilitat i efectivitat per treballar..
No trobes el que necessites? T’has plantejat una app a mida per a iPad?
A app2U assessorem, desenvolupem i implementem apps per a empreses perquè les empreses treballin millor i en venguin més.
Contacta amb nosaltres per a qualsevol dubte o consulta!
Deixa un comentari