Apps per al teu negoci

OPTIMITZA ELS PROCESSOS AL TEU NEGOCI

A app2U som experts i tenim les millors solucions d’apps empresarials per a negocis que permeten incrementar el benefici i, senzillament, treballar millor.

Busquis la app empresarial que busquis, a app2U la tenim, i si no és així no et preocupis: la disenyem a mesura per cubrir les necessitats de la teva empersa.

A app2U som experts i tenim les millors apps empresarials per negocis catalans que permeten incrementar el benefici de les empreses i treballar millor

Busques la app empresarial que busques, en app2U la tenemos y la diseñamos a medida para cubrir las necesidades de tu empresa  L’App d’empresa que necessites

TENIM L’APP EMPRESARIAL QUE NECESSITES (I SI NO, LA CREEM)

Després de tant de temps treballant amb tants clients, hem sigut capaços de desenvolupar algunes apps que poden ajudar a empreses de tot tipus.

Són diferents solucions sobre les que podem treballar per a ajustar-les al teu negoci, ja que es poden modificar, combinar i adaptar a les necessitats que tingui el teu negoci.

A continuació s’exposen diferents apps empresarials que han ajudat als nostres clients a millorar els seus negocis. Aquestes es poden modificar, combinar i adaptar a les necessitats que tingui la teva empresa.

“Explica’ns l’aplicació que tens en ment i t’ajudarem a fer-la realitat”

Si el que vols per a la teva empresa no apareix a les apps que hi ha a continuació no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres. Aquí et mostrem algunes de les apps empresarials més populars del nostre catàleg, però no són desenvolupaments tancats i ens agrada treballar amb els nostres clients de la manera més personalitzada possible quan ho requereixen.

A app2U ens ajustem a la teva empresa per accelerar els processos interns, reduir les despeses i augmentar els beneficis.

Explica’ns l’App que vols!

L'app Gestió Comercial permet realitzar el seguiment dels teus clients fàcilment perquè els teus comercials venguin més i millor  App uSell CRM

OPTIMITZA LES VISITES COMERCIALS

Abans, durant i després d’una visita comercial, la força de vendes necessita gestionar informació dels clients pontencials i reals.

uSell CRM permet als comercials gestionar els contactes i les visites per millorar la relació que tenen amb els seus clients”

Amb l’App uSell CRM podràs realitzar una gestió d’equips comercials més eficient, generar leads i oportunitats de vendes, i fer informes/reports de les visites comercials. A més, minimitzaràs les tasques administratives i centraràs els comercials en la venda.

És una App de gestió de clients  essencial per a aquelles empreses que disposen d’una gran base de clients o que busquen vendre els seus productes durant les visites comercials.

Vull saber-ne més!
Gestionar els clients dels meus comercials: controla tots els leads i clients des d
Gestionar els clients dels meus comercials: controla tots els leads i clients des d
Amb l

La app Gestión Documental permite distribuir los catálogos y documentos comerciales en los dispositivos móviles de los comerciales para que muestren los productos sus clientes y vendan más y mejor  App urCollection

L’EINA SECRETA DE L’EQUIP COMERCIAL

urCollection està especialment dissenyada per a empreses amb equip comercial que busquen millorar la gestió dels seus catàlegs i documents de vendes. Especialment aquells productes i serveis que requereixen d’una explicació i/o demostració extra.

“L’App de Gestió Documental urCollection millora la gestió de catàlegs i altres documents que s’utilitzen per a vendre durant les visites comercials”

Amb aquesta aplicació tots els venedors portaran els mateixos catàlegs i sempre actualitzats. Fet que permetrà millorar i unificar el discurs, motivar els comercials i, així, vendre més.

L’aplicació de gestió documental d’app2U és molt més que una app per a comercials o una “app catáleg de productes”: és una app per a vendre.

urCollection ens aporta, mitjançant estadístiques, la informació sobre l’ús que se’n fa, quins arxius són més eficaços i quins s’utilitzen més.

Vull saber-ne més!
Amb l

Informa y reporta todos los incidentes empresariales de tu negocio con la App Incidentes que ayuda a mejorar y agilizar la comunicación empresarial  App Incidències

GESTIONA TASQUES DE MANTENIMENT DELS TEUS BÉNS

Si el teu negoci necessita fer el seguiment de les incidències o problemes de manteniment de l’empresa o dels béns d’aquesta, pots fer-ho de manera senzilla i ràpida utilitzant el mòbil gràcies a l’App incidències.

“L’App Incidents permet controlar i informar si apareix un problema o incident”

Aquesta aplicació empresarial és utilitzada per empreses de diferents àmbits per inspeccionar els seus edificis, maquinària i béns en general i, d’aquesta manera, assegurar-se que tot està en ordre.

Si pel contrari no ho està, s’informa del succés a través d’aquesta app des de qualsevol lloc i en qualsevol moment agilitant així el procés per solucionar-ho el més aviat possible.

Posa fi a la paperassa i agilitza la comunicació de les incidències dels teus béns reduint, al mateix temps, costos administratius i processos.

Vull saber-ne més!
Les agències immobiliàries, state agencies, podran informar de tots els incidents dels seus edificis amb l
Les agències immobiliàries, state agencies, podran informar de tots els incidents dels seus edificis amb l
L

Realiza todos los inventarios de las tiendas y almacenes de tu empresa en cuestión de segundos con la app Inventarios  App urInventory

ELS INVENTARIS DE TOTA L’EMPRESA EN SEGONS

Penses que la teva empresa utilitza sistemes antiquats i desfassats per fer inventaris? Els lectors de codi de barres són cars i lents?

Per a les empreses els inventaris són una tasca molt difícil i costosa que generalment porta molts dies de feina.

“Amb l’App urInventory fes tots els inventaris en qüestió de segons des del mòbil”

Escaneja els teus productes des d’un dispositiu mòbil i realitza l’inventari de les teves botigues. Aquesta és la millor App per fer-ho, molt més fàcil i intuïtiva!

Vull saber-ne més!
L

Ahora puedes vender todos los productos de tu empresa desde un dispositivo móvil con la app eCommerce, la forma más rápida y fácil de vender  App eCommerce

UNA APP PER VENDRE AMB UN ÚNIC CLICK

L’App eCommerce és una solució B2B, business to business, especialment útil per comandes recurrents i clients habituals.

Col·loca els productes de l’empresa dins d’una app com si fos un catàleg, facilitant als clients l’accés i la compra.

D’aquesta manera agilitzaràs el procés de compra, incrementant les oportunitats de venda i reduint les despeses comercials.

“L’App eCommerce permet als teus clients realitzar el procés de compra des de qualsevol dispositiu a través d’una app mòbil”

Obre un nou canal de venda on podrás distribuir els teus productes d’una manera més fàcil, ràpida i eficaç gràcies a l’App d’app2U.

Vull saber-ne més!
Amb l
Amb l
Estalvia temps i tasques administratives mitjançant l

Firma todos tus documentos empresariales, legales, burocráticos y confidenciales directamente en la pantalla del dispositivo móvil (iOS, Windows o Android) evitando papeleo con la App Firmar Documentos  App Signar Documents

SIGNATURA DIGITALITZADA DE DOCUMENTS DES DEL MÒBIL

Molts negocis encara utilitzen documents en paper per firmar i administrar els seus documents empresarials: contractes, albarans, rebuts, entregues, documents legals, etc.

“L’App per Signar Documents permet agilitzar el procés de firma de documents en format digital”

S’ha acabat la paperassa: imprimir, signar i escanejar. Aquesta aplicació permet signar directament a la pantalla del dispositiu mòbil, i a més mantenint la validesa legal.

Gràcies a aquesta App, els documents que abarrotaven la teva oficina, es traspaperaven i s’extraviaven deixaran de ser un problema.

Agilitza el procés de firma de documents i redueix les tasques administratives protegint en tot moment el contingut de l’empresa i la informació confidencial.

Vull saber-ne més!
Estalvia temps i tasques administratives mitjançant l

La app Formularios es la app empresarial para poder hacer reports, informes y formularios de las empresas directamente a digital ahorrando costes y tareas administrativas  App Formularis

TOTS ELS FORMULARIS I QÜESTIONARIS AL CLOUD

Hi ha moltes empreses que al seu dia a dia necessiten i utilitzen formularis i/o qüestionaris. Moltes d’elles encara els omplen a paper i després els transcriuen a digital durant un procés llarg i lent que pots accelerar increïblement utilitzant la nostra App de formularis.

“Amb l’App Formularis omple tots els teus formularis en digital des de qualsevol lloc i en qualsebol moment”

Defineix l’estructura del formulari i omple’l quan vulguis amb l’App Formularis. Tota la informació es guardarà directament en format digital i s’emmagatzemarà al portal d’administració.

A aquest portal també trobaràs estadístiques automàtiques a partir dels resultats dels formularis i/o qüestionaris.

El format digital dels documents permet a les empreses eliminar processos administratius, reduir despeses i tenir més responsabilitat social.

Vull saber-ne més!
Tots els teus formularis, reports i informes directament a digital amb l
Tots els teus formularis, reports i informes directament a digital amb l

Vull provar aquesta App!

Què et semblen les nostres apps empresarials? Segur que ja estàs trobant mil·lers de possibilitats. De totes maneres et recordem que si no troves exactament el que tenies en ment, només diga’ns-ho. És igual que sigui una app per a comercials, catàlegs, documents o qualsevol altre finalitat… el més important és que tinguis una App per vendre més i millor.


    APP2U com a responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat de donar resposta a la teva consulta o petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra Política de Privadesa